Απερίσπαστες από τον καιρό καθώς η θερμοκρασία στην έρημο του Μπαχρέιν παραμένει σταθερή στους 25 βαθμούς Κελσίου οι ομάδες συνεχίζουν και θα ολοκληρώσουν αύριο την προετοιμασία τους ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος στις 16 Μαρτίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Συνεχίστηκε η εξαιρετική απόδοση των μονοθεσίων με κινητήρα Mercedes, ταχύτερος όλων ο Χάμιλτον. Ένα από τα βασικά στοιχεία της ημέρας ήταν οι πολλές και χρονοβόρες διακοπές καθότι τα μονοθέσια συνεχίζουν να έχουν προβλήματα νεότητας και αξιοπιστίας.

Δικαίως το ενδιαφέρον για τη φετινή χρονιά έχει επικεντρωθεί στις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, όμως η αλήθεια είναι πως έχουν αλλάξει σημαντικά πράγματα και στους αθλητικούς κανονισμούς για το 2014. Πάμε να δούμε τις σημαντικότερες απ’ αυτές.

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε οι φετινοί κανονισμοί έχουν αποκλείσει τη χρήση του μικρού πτερυγίου κάτω από την κεντρική πίσω αεροτομή. Η McLaren MP4/29 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο τις δυο από τις τρεις μέρες μέχρι τώρα στη Χερέθ.Μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο χτες πέτυχε ο ρούκι Κέβιν Μάγκνουσεν που στην πρώτη του επαφή με το Βρετανικό μονοθέσιο και τη συγκεκριμένη πίστα ήταν ταχύτερος όλων.

Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου επέλεξε η Sauber για να ανακοινώσει τη συνεργασία της με τη Simona De Silvestro. Μία συνεργασία… ιδιαίτερη αφού αφορά ένα ρόλο που δεν έχουμε ακούσει έως τώρα, του «προσκείμενου» οδηγού.

Οι φετινές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών έχουν, όπως ήταν φυσικό, συμπαρασύρει και τα κιβώτια ταχυτήτων. Τεχνολογία που αύριο θα περάσει στα αυτοκίνητα παραγωγής... Όπως ίσως γνωρίζετε ο κινητήρας σε ένα μονοθέσιο F1 βρίσκεται πίσω από την πλάτη του οδηγού. Πίσω από τον κινητήρα βρίσκεται το κιβώτιο. Εδράζεται πάνω στον κινητήρα και αποτελεί δομικό στοιχείο.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2025 dailyfun.gr all rights reserved.