Είναι προφανές ότι τη φορά αυτή η Samsung θέλησε να μετατρέψει την παρουσίαση του εμβληματικού Galaxy S σε ένα γεγονός με παγκόσμια απήχηση. Και μάλλον τα κατάφερε.
Πάτησε σε αντίπαλο (αμερικανικό) έδαφος και έστρεψε τα φώτα της τεχνολογικής κοινότητας στη Νέα Υόρκη, ανεβάζοντας διαδοχικά τις προηγούμενες ημέρες την ένταση. Αξιοποίησε διάφορα μαρκετίστικα τρικ –όπως διαρροές της τελευταίας στιγμής στα social media, διαδοχικά teasers στο YouTube, αντικρουόμενες πληροφορίες και έναν χαρισματικό πιτσιρίκο στον ρόλο του «αγγελιοφόρου» – από αυτούς που μόνο η αμερικανική βιομηχανία του θεάματος ανακαλύπτει, ο οποίος τελικά έκλεψε την παράσταση... Κυριολεκτικά!