Χωρίς να πιεστεί σε κανένα σημείο ο Βρετανός πιλότος έφερε τη Mercedes για 4ο συνεχή αγώνα στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Πίσω του τερμάτισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ με την άλλη W05 ήταν ουσιαστικά το 3ο συνεχές 1 - 2 για τις Mercedes. Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθότι το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Χάμιλτον να στρίβει 1ος και χωρίς καμία πίεση να παραμένει εκεί ως το πέσιμο της καρό σημαίας.
Πίσω του ο Νίκο Ρόσμπεργκ έδωσε μάχη για την 2η θέση. Ο Γερμανός με την άλλη Mercedes εκκινούσε 4ος αλλά έκανε κακή εκκίνηση. Σ' αυτό πιθανόν να έπαιξε ρόλο και η δυσλειτουργία που υπήρχε στην αποστολή δεδομένων τηλεμετρίας από το μονοθέσιο προς τα πιτ.
Όπως και να έχει ο Γερμανός έχασε θέσεις στην εκκίνηση και σα να μην έφτανε αυτό χτύπησε και με το Μπότας. Ο Ρόσμπεργκ αναγκάστηκε να δώσει μάχη για ν' ανέβει από την 7η θέση αρχικά στην 5η περνώντας τους Χούλκενμπεργκ και Μάσα. Στη συνέχεια με στρατηγική 2 πιτ στοπ πέρασε το Φέτελ στα πιτ και τους Ρικιάρντο Αλόνσο στην πίστα για ν' ανέβει 2ος.
Ο Αλόνσο έδειξε ξεκάθαρα πως η F14 T είχε την ταχύτητα να κοντράρει και να περάσει τις Red Bull. Ο Ισπανός που είχε μια επαφή στην εκκίνηση με το Μάσα έστριψε 3ος πίσω από Χάμιλτον και Φέτελ και πέρασε τον Γερμανό στο πρώτο πιτ στοπ.
Ο Αλόνσο άνοιξε τη διαφορά από την RB10 και έδειχνε ότι θα μπορούσε ακόμη και να ονειρευτεί τη 2η θέση στο βάθρο. Τελικά περιορίστηκε στην 3η πίσω από το Ρόσμπεργκ. Μετά την προσπέραση του Αλόνσο ήρθαν και τα χειρότερα για το Φέτελ που πήρε εντολή από την ομάδα να αφήσει τον "ταχύτερο" Ντάνιελ Ρικιάρντο. Όπως και έκανε τελικά αφού το συζήτησε για λίγο. Αν ο Γουέμπερ έβλεπε από κάπου σίγουρα θα χαμογελούσε.
Απογοήτευση για την άλλη Ferrari του Ράικονεν που απλά πήρε τους 4 βαθμούς της 8ης θέσης δείχνοντας ένα ακόμη 3ημερο, τη διαφορά που κάνει αυτός που δουλεύει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Αλόνσο που έφερε για πρώτη φορά φέτος τη Ferrari στο βάθρο.