Την πρώτη θέση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά το ενδεκάμηνο του 2013 κατέκτησε η Toyota. Η ιαπωνική φίρμα εφάρμοσε στην Ελλάδα μια νέα εμπορική πολιτική και έδρεψε τους καρπούς από την προσπάθειά της.
Το ισχυρότερο χαρτί της εταιρείας είναι το Yaris. Το ιαπωνικό supermini ήταν best seller όλων των κατηγοριών και πρώτο στην κατηγορία του, με 3.552 πωλήσεις. Την τριάδα των supermini κλείνουν τα Opel Corsa (3.051 πωλήσεις) και VW Polo (2.220).
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του παίζει και η πλήρης γκάμα κινητήριων συνόλων. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας 1.0, 69 ίππων, με κύρια αποστολή το αστικό περιβάλλον, διακρίνεται για το περιορισμένο κόστος χρήσης. Η βασική έκδοση κοστίζει 10.550 ευρώ. Ο ισχυρότερος 1.33, 99 ίππων, τιμολογήθηκε στα 11.600 ευρώ. Ντίζελ 1.4, απόδοσης 90 ίππων, ένα από τα καλύτερα και πιο ήσυχα σύνολα της κατηγορίας, με χαμηλή κατανάλωση (3,9 λίτρα/100χλμ.). Από 13.000 ευρώ. Το υβριδικό απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 100 ίππους και οι τιμές ξεκινούν από 16.860 ευρώ. Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (94 γρ./χλμ.).
Δεύτερος πυλώνας πάνω στον οποίο στηρίχθηκε η επιτυχία της μάρκας είναι το νέο Auris. Βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατηγορίας των μικρομεσαίων, με 1.235 πωλήσεις. Πρώτο το VW Golf (1.932 μονάδες) και δεύτερο το Opel Astra (1.347).
Βενζινοκινητήρες 1.33, 99 ίππων, από 14.440 ευρώ, και 1.6, 132 ίππων, προς 15.690 ευρώ. Ντίζελ 1.4, 90 ίππων, μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ., χωρίς τέλη κυκλοφορίας (99 γρ./χλμ.), από 16.900 ευρώ.
Υβριδική εκδοχή με βενζινοκινητήρα 1.8 και ηλεκτροκινητήρα, συνδυασμένη ισχύς 136 ίπποι. Κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ., χωρίς τέλη (87 γρ./χλμ.). Από 21.990 ευρώ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η νέα τετρακίνητη έκδοση RAV4 2.0 Turbo Diesel 6MT, ισχύος 124 ίππων, με ροπή 32,2 χλγμ. Κατανάλωση μόλις 5,2 λίτρα/100 χλμ. Ελεύθερη είσοδος στον πράσινο δακτύλιο, εκπομπές CO2 μόλις 136 γρ./χλμ. Από 26.984 ευρώ.
Οι αφίξεις του νέου Corolla και του ανανεωμένου Aygo συνέβαλαν στην αύξηση του μεριδίου.