Εκτενείς αναφορές στην Ελλάδα ως έναν από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς δημοσίευσαν μεγάλης κυκλοφορίας και επισκεψιμότητας έντυπα και διαδικτυακά μέσα του Καναδά.
Tα ρεπορτάζ με χαρακτηριστικούς τίτλους, όπως «Οι τουρίστες βάζουν στην άκρη τις οικονομικές δυσκολίες και συρρέουν να δουν τις ομορφιές της Ελλάδας» ή «Ξεφαντώνοντας στο χάος της Αθήνας», αναφέρονται στις συνθήκες ζωής και φιλοξενίας που επικρατούν στην ελληνική πρωτεύουσα, αλλά και στα νησιά, και καλούν τους Καναδούς να επισκεφθούν χωρίς ενδοιασμούς τη χώρα μας όπου μπορούν να γνωρίσουν έναν πλούσιο συνδυασμό ποιοτικών εμπειριών και δραστηριοτήτων.
«Από την Ακρόπολη ως τη Σαντορίνη κι ακόμα μακρύτερα, οι επισκέπτες ξανάρχονται για να απολαύσουν θαυμαστές αρχαιότητες, μαγευτικές παραλίες και εξαιρετικό φαγητό» αναφέρει το μεγαλύτερο ειδησεογραφικό site του Καναδά, Toronto Star, σε σχετικό άρθρο που αναδημοσιεύει από τους New York Times, στο οποίο τονίζει ότι η πολιτική και νομισματική σταθερότητα, η βελτίωση της διεθνούς εικόνας της χώρας, μαζί με τις σημαντικές εκπτώσεις στα ξενοδοχεία, στην εστίαση, καθώς και σε ευρύτερα καταναλωτικά είδη, δημιουργούν το φετινό καλοκαίρι μια αξιοσημείωτη αναστροφή στην πτωτική πορεία των προηγούμενων χρόνων.
«Ένα χρόνο πριν, εν μέσω πολιτικής και οικονομικής κρίσης που προκαλούσε αλλεπάλληλες διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας κι έσπρωχνε την Ελλάδα στο χείλος της εξόδου από την ευρωζώνη, οι γύρω δρόμοι ήταν βασανιστικά άδειοι. Φέτος, τα σαββατιάτικα απογεύματα, τα υπαίθρια τραπέζια στις ταβέρνες και τα καφέ της Πλάκας είναι πραγματικά δυσεύρετα» καταγράφει ο αρθρογράφος και συμπληρώνει με έμφαση ότι η ελληνική πρωτεύουσα είναι μια απόλυτα ασφαλής πόλη.
Οι ανταποκρίσεις αναφέρονται επίσης στη σοβαρή προσπάθεια που καταβάλλει η ελληνική κυβέρνηση για την προσέλκυση επενδύσεων, τα θετικά αποτελέσματα της οποίας αναμένεται να αναχαιτίσουν τη συνεχιζόμενη -για πέμπτη συνεχή χρονιά- ύφεση της οικονομίας που έχει εκτινάξει την ανεργία σε ποσοστό άνω του 27%. Η τόνωση ωστόσο του τουριστικού τομέα, που είναι ήδη ορατή, θα προσφέρει έναν αέρα αναζωογόνησης στη συρρικνωμένη αγορά.
Τα άρθρα επισημαίνουν, μεταξύ των άλλων, και το ενδιαφέρον της ελληνικής πλευράς να προσελκύσει επισκέπτες από τη Βόρεια Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, ιδιαίτερα όμως την Κίνα, απ' όπου οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία και κρουαζιέρες το μήνα Ιούλιο είναι ήδη πάνω από 20% σε σχέση με πέρυσι. Αλλά και ο τουρισμός από τις ΗΠΑ παρουσιάζει ανάκαμψη, δεδομένου του διπλασιασμού των αεροπορικών πτήσεων προς τη χώρα μας κατά τους πρώτους μήνες του έτους. Ενώ σε ένα από τα ρεπορτάζ σημειώνεται ότι «μεγάλο μέρος του τουριστικού ενδιαφέροντος συγκεντρώνει η δεύτερη σε μέγεθος ελληνική πόλη, η Θεσσαλονίκη».
Τις αναλύσεις, τα συγκριτικά στοιχεία και τις καταγραφές εντυπώσεων συμπληρώνουν γοητευτικές περιγραφές και περιηγήσεις των ελληνικών αξιοθέατων που συχνά μάλιστα προχωρούν πέρα από τους «κλασικούς» προορισμούς, χωρίς ωστόσο να παραμερίζουν τα highlights όπως είναι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης:
«Στο δρόμο που αγκαλιάζει κυκλικά τον Παρθενώνα υψώνεται το Μουσείο της Ακρόπολης ως έξοχος φόρος τιμής στον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό – αναφέρει ο συντάκτης. Κοιτάζοντας κανείς μέσ' από τα μεγάλα παράθυρα την πανοραμική θέα των 360ο αναρωτιέται πώς τα πολυποίκιλα, θαυμαστά, μαρμάρινα εκθέματα κοσμούσαν συνταιριασμένα τον ιερό βράχο. Το Μουσείο, που άνοιξε το 2009, διαθέτει την ωραιότερη βεράντα στην πόλη, όπου σερβίρονται γευστικότατα πιάτα σε λογικές τιμές. Είναι ένας όμορφος τρόπος να περάσετε ένα ευχάριστο, χαλαρό απόγευμα, θαυμάζοντας τη γέννηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού».