Στα σκαριά η νέα Alfa Romeo 6C

Η ιταλική εταιρεία μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να προσθέσει στη γκάμα της την 6C, ένα ακόμα εντυπωσιακό κουπέ μοντέλο, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο το σπορτίφ χαρακτήρα της.

Μετά την συναρπαστική 4C και την… εξωπραγματική 8C, η μιλανέζικη φίρμα είναι πολύ πιθανό να γεφυρώσει το μεταξύ τους «χάσμα» παρουσιάζοντας την 6C, ένα σαγηνευτικό σπορ κουπέ μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το νέο αυτό μοντέλο, το οποίο θα ακολουθήσει τα χνάρια της Maserati Alfieri που θα μπει στην παραγωγή το 2016 (σημ.: οι έως τώρα εκτιμήσεις αναφέρουν πως η νέα 6C θα λανσαριστεί ένα περίπου χρόνο αργότερα), θα βασίζεται στο δάπεδο της Ghibli, με την οποία θα μοιράζεται πλήθος μηχανικών μερών και, ασφαλώς, το δάπεδο. Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου αναμένεται να δούμε τον ιταλικό 3λιτρο twin turbo V6 κινητήρα, ο οποίος αναμένεται να αποδίδει ισχύ ανάμεσα στους 480 και 520 ίππους. Θα συνεργάζεται δε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις μετάδοσης, μεταφέροντας, όπως προαναφέραμε, την κίνηση στους πίσω τροχούς με την αρωγή, όπως αρμόζει στην περίσταση, μπλοκέ διαφορικού.

Σχεδιαστικά, προς το παρόν, δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις αναφορικά με τη… ρότα που αναμένεται να ακολουθήσουν οι Ιταλοί. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος αναμφίβολα θα δεσπόζει ο γνωστός τριγωνικός θυρεός της μιλανέζικης φίρμας, ενώ στο πλάι οι ομοιότητες με την κουπέ πρόταση της Maserati αναμένεται να είναι αρκετές. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η παραγωγή της νέας Alfa Romeo 6C δεν αναμένεται να ξεπεράσει συνολικά τις 3.000 περίπου μονάδες, τακτική που αν μη τι άλλο ακολουθήθηκε τόσο με την «μικρή» 4C όσο και με την… σπανιότερη 8C.

Για την ιστορία θυμίζουμε πως το θρυλικό όνομα 6C έχει χρησιμοποιηθεί από την ιταλική εταιρεία για ουκ ολίγα αγωνιστικά –και όχι μόνο- μοντέλα της (από το 1925 έως και το 1954) με τον αριθμό «6» να αντιστοιχεί κάθε φορά σε έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα_Χ.Α.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.