Μπορεί οι άντρες να έχουν τη φήμη, αλλά εν τέλει οι γυναίκες είναι αυτές που κρατούν τα ηνία της οικογένειας. Πιο αναλυτικά οι γυναίκες είναι αυτές που αποφασίζουν
για τις αγορές του νοικοκυριού, αλλά επιπλέον λαμβάνουν αποφάσεις σε ποικίλους τομείς της καθημερινότητας, σύμφωνα τουλάχιστον με πρόσφατη έρευνα της Nielsen Company, στις 21 πολυπληθέστερες χώρες του κόσμου.
Ο αντρικός πληθυσμός, όπως φαίνεται βρήκε "το δάσκαλό" του στο γυναικείο πρόσωπο, καθώς οι αποφάσεις του σχετικά με τα θέματα του σπιτιού έρχονται δεύτερες!
"Οι εταιρίες που θα αντιληφθούν πρώτες την ενίσχυση του ρόλου των γυναικών στην κοινωνία και την οικογένεια, θα αποκτήσουν ισχυρό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους, εάν κατορθώσουν να συνδέσουν τις μάρκες και τα προϊόντα τους με το γυναικείο αγοραστικό κοινό", σύμφωνα με τη Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Οι γυναίκες θέλουν να έχουν την ευθύνη και να συναποφασίζουν για τα περισσότερα θέματα που αφορούν στο σπίτι και την οικογένεια. Σε ορισμένους τομείς, ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει διαχωρισμός καθηκόντων: οι γυναίκες, για παράδειγμα, εξακολουθούν να αποφασίζουν για τα τρόφιμα, τα καλλυντικά, τα ρούχα και τη φροντίδα του παιδιού, ενώ οι άντρες αποφασίζουν για το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά είδη και τα προγράμματα ασφάλισης.
Όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν ένα προϊόν, οι γυναίκες των ανεπτυγμένων χωρών εμπιστεύονται σε συντριπτικό βαθμό τις συμβουλές των ανθρώπων που γνωρίζουν. Σημαντικό ρόλο παίζουν και οι γνώμες άλλων καταναλωτών που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο, ενώ τα άρθρα στις εφημερίδες και οι ιστοσελίδες των εταιρειών αποτελούν για τις γυναίκες άλλες αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης για τα προϊόντα.
Η τηλεόραση συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο μέσο για την ενημέρωση των καταναλωτριών σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, ωστόσο, αυξανόμενη βαρύτητα αποκτούν οι πληροφορίες που διακινούνται μέσω διαδικτύου, καθώς και από στόμα σε στόμα.