Όλο και περισσότερο βγαίνει «εκτός μόδας» το κλασικό blue τζιν. Αυτό τουλάχιστον καταγράφουν οι πωλήσεις των εταιρειών, Levi's και Gap, που πέφτουν κατακόρυφα.
Οι έφηβοι αγοράζουν τώρα περισσότερα ρούχα από μάρκες όπως η Nike και η Lululemon και... αφήνουν πίσω τα κλασικά τζιν από μάρκες όπως η Abercrombie, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Piper Jaffray για τις δαπάνες των εφήβων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Levi 's παραδέχθηκε μάλιστα ότι η εταιρεία απειλείται από την πιο αθλητική τάση που επιβάλει πιο άνετα παντελόνια, τύπου κολάν.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Levi 's, η οποία είναι πιο εμβληματική εταιρεία τζιν στον κόσμο «κόλλησε» στο βασικό της προϊόν αντί να προσαρμοστεί στις καταναλωτικές τάσεις.
Ως εκ τούτου, αυτό έχει κοστίσει στην εταιρεία καθώς οι πωλήσεις της έπεσαν από τα 7 δισεκατομμύρια στα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών.
Από την άλλη πλευρά, μια από τους ηγέτες της βιομηχανίας, η Gap, δεν ασχολείται αποκλειστικά με τα τζιν καθώς επενδύει σημαντικά στην πιο αθλητική ένδυση της εταιρείας Athleta, όπως αναφέρει ο αναλυτής της NPD, Marshal Cohen στο Bloomberg.
«Η γενιά μου μεγάλωσε φορώντας τζιν. Το τζιν είναι μέρος της ζωής μας και εξακολουθεί να είναι, δήλωσε η Nancy Green, διευθύνουσα σύμβουλος της Athleta στο Buzzfeed. «Αλλά η νέα γενιά μεγαλώνει με κολάν και φόρμες, κάτι που θα πάρει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις στο μέλλον», όπως αναφέρει η ίδια.