Το φιλόδοξο εγχείρημα πίσω από το νούμερο γενικής τουριστικής πληροφορίας 14841 και τη διαδικτυακή πύλη όπου κάποιος μπορεί να απευθύνεται προκειμένου να πάρει πληροφορίες για κάθε τουριστικό προορισμό, όπως και για μετακινήσεις, διαμονή, εστίαση και άλλες δραστηριότητες, σε 15 γλώσσες.
Φανταστείτε πως βρίσκεστε στη μέση του πουθενά. Σε ένα νησί του Αιγαίου, για παράδειγμα, όπου δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση. Ξαφνικά διαπιστώνετε πως το ξενοδοχείο σας δεν είναι αυτό που σας έταξαν, άρα πρέπει να κινηθείτε για να βρείτε ένα άλλο. Ή σκεφτείτε να είστε σε ένα βουνό και κάποιο ατύχημα να σας αναγκάσει να βρείτε κοντινό ιατρικό κέντρο. Ή κάτι πιο απλό και όχι τόσο δραματικό: να ψάχνετε για ενοικίαση οχήματος και να μη βρίσκετε πού να απευθυνθείτε. Ολα αυτά τα προβλήματα και ακόμα παραπάνω έρχεται να λύσει η Condatel, μια νέα εταιρεία στον χώρο της διαχείρισης πληροφορίας που παρουσίασε πρόσφατα τόσο το πενταψήφιο νούμερο τουριστικής πληροφόρησης 14841 όσο και τη διαδικτυακή πύλη www.CallGreece.gr που σε ρόλο ελληνικού Google με ένα απλό ψάξιμο βρίσκει όποια πληροφορία χρειάζεται κανένας για τον κόσμο του τουρισμού.
Η εταιρεία που χρησιμοποιεί το σλόγκαν «ρώτησες; έμαθες» δημιουργήθηκε μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, με κεφάλαια από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πρόκειται για δημιούργημα ενός έμπειρου και πολύ γνωστού μάνατζερ από τον χώρο της αγοράς της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και των τηλεπικοινωνιών, του Eλληνα παρά την ιταλική ρίζα του ονόματός του Λουίτζι Μπελαφέμινε. Ο τελευταίος από κοινού με μια ομάδα ειδικών συγκέντρωσε μέσα σε ελάχιστο χρόνο τους επενδυτές και δημιούργησε έναν όμιλο που απασχολεί αυτή τη στιγμή περισσότερους από 100 εργαζομένους, διατηρεί 24ώρο call center, ομάδα πωλήσεων, σύγχρονες κτιριακές υποδομές στον Αλιμο και στοχεύει στην παροχή πολύπλευρης πληροφόρησης σε θέματα τουρισμού.
Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας
«Διαβλέποντας ένα κενό στην παροχή πληροφορίας για τον χώρο του τουρισμού και θέλοντας να παρέχουμε τέτοιου είδους υπηρεσίες σε Ελληνες αλλά και σε όσους ξένους θέλουν να επισκεφθούν τη χώρα μας αλλά δεν έχουν κάποιον να ρωτήσουν για να πάρουν πληροφορίες, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε και να μη δημιουργήσουμε μια γενική εταιρεία παροχής πληροφοριών. Να κάνουμε κάτι πιο ειδικό, βασισμένο σε αυτό που η Μελίνα Μερκούρη είχε αναφέρει στο παρελθόν ως βαριά βιομηχανία της χώρας μας, τον τουρισμό», αναφέρει στο «business stories» ο κ. Μπελαφέμινε.
Κινητήρια δύναμη για την Condatel υπήρξε η τάση που ήδη διαφαινόταν τα τελευταία χρόνια για υπέρβαση του αριθμού των 20 εκατομμυρίων επισκεπτών στην Ελλάδα, καθώς και το πέρασμα συνολικά της οικονομίας σε νέα φάση. «Η κρίση δεν γεννά μόνο προβλήματα. Για εμάς γέννησε και ευκαιρίες. Συνειδητοποιώντας λοιπόν πως καμία εταιρεία δεν παρέχει στον πολίτη υπηρεσίες πληροφορίας για καταλύματα, εστιατόρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πακέτα διακοπών ή όποια άλλη πληροφορία αναζητά ένας ταξιδιώτης, είπαμε να μην μπούμε σε έναν στείρο ανταγωνισμό με τις γνωστές εταιρείες παροχής πληροφοριών που χρησιμοποιούν είτε το Ιντερνετ είτε πενταψήφια νούμερα. Κάνουμε λοιπόν κάτι εντελώς καινούριο, κάτι που θα διευκολύνει τον Ελληνα και ξένο ταξιδιώτη», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος και δημιουργός του νέου εγχειρήματος.