Τι κι αν απομένουν λίγες ακόμη μέρες από την επίσημη κυκλοφορία του, το νέο άλμπουμ της Λέιντι Γκάγκα συζητιέται έντονα εδώ και τρεις μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο.
Στις 11 του μήνα θα δούμε και κυρίως θα ακούσουμε τι κρύβει το τρίτο προσωπικό άλμπουμ της εκκεντρικής ποπ σταρ με τίτλο «Artpop», τίτλο τον οποίο η ίδια ερμηνεύει ως «η γιορτή της εμμονής».
Κι επειδή το μάρκετινγκ είναι το παν στη δισκογραφία, ειδικά σε αυτές τις δύσκολες εποχές, η Λέιντι Γκάγκα φρόντισε να δίνει σταδιακά μικρές «γεύσεις» από τη νέα της δουλειά πολύ πριν από την κυκλοφορία της. Την πρώτη «γεύση» την πήραμε με το σινγκλ «Applause», το οποίο κυκλοφόρησε στις 12 Αυγούστου, κάνοντας τεράστια επιτυχία τόσο εμπορική όσο και ραδιοφωνική, καθώς μπήκε αμέσως στο Τοπ 10 των ΗΠΑ αλλά και 30 ακόμη άλλων χωρών του κόσμου.
Η ίδια έχει δηλώσει χαρακτηριστικά για το συγκεκριμένο τραγούδι: «Είναι ένα κομμάτι με πολύ βαθύ νόημα για εμένα, γιατί μιλάει γι' αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι για τους σελέμπριτις σήμερα, ότι ότιδήποτε κάνουμε το κάνουμε για να τραβήξουμε την προσοχή. Αλλά κάποιοι από μας, μέσα σ' αυτό το γκρουπ που αποκαλούν σελέμπριτις, είμαστε καλλιτέχνες και ό,τι δημιουργούμε δεν έχει νόημα εκτός και αν υπάρχει κοινό που να το θυμάται. Χρειάζομαι την προσοχή σας στην αρχή, για να σας τραγουδήσω τα κομμάτια μου, αλλά είναι το χειροκρότημα στο τέλος που μου δείχνει αν έχω καταφέρει να σας κάνω να περάσετε καλά. Η ψυχαγωγία κάνει τους ανθρώπους χαρούμενους κι εγώ ζω για το χειροκρότημα, για να ξέρω ότι διαδίδω αυτήν ακριβώς τη χαρά και την ψυχαγωγία...».
Παράλληλα, μέσα από το εξώφυλλο του νέου της άλμπουμ η Γκάγκα προσπαθεί να ενδυναμώσει τη σχέση της ποπ μουσικής με την τέχνη. Στο συγκεκριμένο εξώφυλλο, το οποίο δημιουργήθηκε από τον εικαστικό Τζεφ Κουνς που έχει φτιάξει στο παρελθόν και το άγαλμα της τραγουδίστριας, η σταρ εμφανίζεται γυμνή με μια μπλε σφαίρα ανάμεσα στα πόδια της, ενώ το φόντο αποτελεί ένα κολάζ από διάσημα έργα τέχνης, μεταξύ των οποίων και ο πίνακας του Μποτιτσέλι με τίτλο «Η Γέννηση της Αφροδίτης».
Στην Times Square
Τα αποκαλυπτήρια του εξωφύλλου του άλμπουμ έγιναν από τις πασίγνωστες γιγαντοοθόνες που δεσπόζουν στην Times Square της Νέας Υόρκης.