Mε ένα κατακόκκινο -της φωτιάς- κολλημένο κατάσαρκα φόρεμα, με μαύρες βούλες Με τη γνωστή ρυθμική ιαχή «Μο-νι-κα, Μο-νι-κα» oι Κάννες -κυρίως ο αρσενικός πληθυσμός- ταρακούνησε το φεστιβάλ, προκαλώντας «σεισμό» της τάξεως των 50... Ρίχτερ.
Όσα και τα χρονάκια που από τον Σεπτέμβρη θα πατήσει η Μόνικα Μπελούτσι, αυτό το απόλυτο θηλυκό.
-Μόνικα πως αισθάνεσαι;
«Καλύτερα από κάθε άλλη χρονιά. Κατά ένα περίεργο τρόπο τα πενήντα μου ταιριάζουν καλύτερα από κάθε άλλη ηλικία. Το λέω από καρδιάς. Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου» (προφανώς εννοεί το διαζύγιό της από τον πρώην σύζυγο Βενσάν Κασέλ).
Και συμπλήρωσε: «Άλλωστε μην ξεχνάς ότι με χρειάζονται τα παιδιά μου. Συνεχίζω λοιπόν. Μέχρι το τέρμα. Όποτε έρθει αυτό!»
Φορώντας λοιπόν, ένα κατακόκκινο -της φωτιάς- κολλημένο κατάσαρκα φόρεμα, με μαύρες βούλες. Δηλαδή Womenάρα in red. Ευθυτενής, με παρατεταμένα τα ιδιαίτερα και μοναδικά «σημεία» του σώματός της. Και που σαι: Χωρίς ίχνος χημείας μέσα της. Ετσι φάνηκε, αφού στο λαιμό της οι ρυτίδες ήταν «ασιδέρωτες»
Η Μόνικα κατέφθασε στις Κάννες για λογαριασμό μιας Ιταλικής ταινίας «Τα θαύματα» (Le Meraviglie). Με σκηνοθέτη την τριαντάρα Αλις Ρορουότσερ και με στόρι από ξεχασμένη «φυλή» απογόνων των Ετρούσκων, κάπου στην Βόρεια Ιταλία. Αγροτών και μελλισοκόμων. Τουτέστιν παράγουν honey. Η Μόνικα υποδύεται μια ασπροντυμένη «νεράιδα» που πρόκειται να βραβεύσει τον καλύτερο αγρότη.
«Σε αυτή την ταινία είμαι το κερασάκι στην τούρτα»
-Το μέλι! (συμπλήρωσε κάποιος δημοσιογράφος)
«Όλοι ψάχνουμε για την χώρα των θαυμάτων. Ολοι πορευόμαστε με τις αυταπάτες και τις φαντασιώσεις μας. Καλό θα είναι να απαλλαγούμε από αυτά και να συνεχίσουμε στην πραγματική ζωή»
-Κι εσύ με αυταπάτες;
«Κι εγώ. Σε μικρή ηλικία. Ομως τα τελευταία χρόνια προσγειώθηκα. Και αισθάνομαι καλύτερα. Συμφιλιωμένη με τη ζωή μου και την ηλικία μου».
-Μα σε αυτή την ταινία παίζεις μικρό ρόλο
«Σημασία δεν έχει το μήκος αλλά η ποιότητα. Αν υποστηρίζεις η δεν υποστηρίζεις τον ρόλο σου».
Περιττό να πω ότι άπαντες έσπευσαν για αυτόγραφα. Ότι χιλιάδες ξεροστάλιαζαν στον ήλιο με τις ώρες. Και ότι η Μόνικα με το στυλ της Μαλένας διέσχιζε το red carpet ραντίζοντας με χαμόγελα τα πλήθη.
Το Χόλιγουντ στην κρουαζιέρα
Εννιά Χολιγουντιανοί νταγλαράδες καταλαμβάνουν τις Κάννες. Κατά σειρά: Σιλβέστερ Σταλόνε, Χάρισον Φορντ, Μελ Γκίμπσον, Τζέισον Στέιθαμ, Ντολφ Λούντγκρεν, Τέρι Κριούς, Αντόνιο Μπαντέρας, Ουέσλει Σνάιπς και Τζετ Λι. Οι περισσότεροι εξ αυτών άνω των εξήντα ετών. Και βάλε.
Ο συνωστισμός αστέρων προκλήθηκε για το promotion ενός Acrion Movie με τον ελληνικό τίτλο «Αναλώσιμοι 3» (Expendables 3) όπου με αρχηγό τον Σιλβέστερ Σταλόνε, μια ανδροπαρέα του παλιού καλού καιρού, με παλιομοδίτικες μεθόδους, εφορμά εναντίον συμμορίας που χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία
Μέρος του promotion, το πάρτι που οργανώθηκε μετά βεγγαλικών και άλλων «εδεσμάτων» σε κλειστό δημοσιογραφικό κύκλο. Τάχα μου κλειστό. Έτσι για τον ντόρο. Όπου φυσικά οι εννιά νταγλαράδες απλώς σουλατσάρισαν, φωτογραφήθηκαν και στην συνέχεια εξαφανίστηκαν. Προς τα πού; Σε δικό τους κλειστό πάρτι. Με «συνοδούς» -όπως λέγεται-αξίας δέκα και δεκαπέντε χιλιάδες euros. Εκάστη!
«Μάπα» οι παρτούζες του Ζεράρ Ντεπαρντιέ - Στρος Καν
Σε πανωλεθρία κατέληξε το πολυδιαφημισμένο ρεσιτάλ... παρτούζας του Ζεράρ Ντεπαρντιέ σε ρόλο Ντομινίκ Στορ Καν. Μιας κινηματογραφικής καρικατούρας με τίτλο «Welcome to New York».
Φανταστείτε ότι ο Τιερί Φερμό, το αφεντικό του φεστιβάλ απέρριψε την εν λόγω ταινία με το επιχείρημα ότι «οι σκηνές των οργίων δεν είναι ρεαλιστικές και πειστικές»!
Όπως πειστικές και ρεαλιστικές ήταν οι σκηνές στη «Ζωή της Αντέλ». Ας πούμε...
Τι εννοεί ο μεσιέ Φερμό; Οτι, ας πούμε στην δεκαπεντάλεπτη σκηνή με τον Ζεράρ περικυκλωμένο από πόρνες και άλλους αρσενικούς συνδαιτυμόνες, τα «εργαλεία» δεν αποκαλύπτονται ολόκληρα. Και πώς εξαιτίας της παραφουσκωμένης κοιλίας του Ζεράρ, σαν να είναι έγκυος τρίδυμων, δεν φαίνεται το πουλί του!
Και ακόμα πως η σκηνή με την καμαριέρα δεν είναι τόσο ερεθιστική. Ο Ζεράρ, ως μεσιέ Ντεβερό δηλαδή Στρος Καν, ορμάει να την μπουκώσει, αλλά ο θεατής δεν λαμβάνει καθαρά το «μπούκωμα». Και μένει με την απορία. Ομως ο Ζεράρ δηλώνει (ως ηθοποιός) «την κατάβρεξαν» (το είπε διαφορετικά με την λέξη που αρχίζει από «χ»).
Πάντως, οι δικηγόροι που έχουν αναλάβει την προστασία της εν λόγω ταινίας, σκηνοθετημένης από τον μονίμως μαστουρωμένο και ζαλισμένο Ειμπελ Φεράρα, δηλώνουν «no problem».
Αφού, σου λέει αλλάξαμε τα ονόματα και αφού τα πάντα προέρχονται από την δικογραφία των αμερικανικών αρχών, ο Ντομινίκ δεν μπορεί να μας σταματήσει. Με τίποτα!