Έχουν περάσει 47 χρόνια από τότε που η πρώτη Corolla πέρασε τη γραμμή παραγωγής. Η αγάπη του κόσμου μεταφράζεται σε 40.000.000 ταξινομήσεις, αριθμός που της δίνει τον τίτλο του «world's best selling car».
Σήμερα, ανά την υφήλιο, πωλούνται δύο Corolla κάθε λεπτό, πιστές στο αρχικό DNA: ποιότητα, αντοχή, αξιοπιστία.
Εμφανισιακά η νέα Corolla θυμίζει Toyota όχι όμως και το απερχόμενο μοντέλο. Το μεταξόνιο μεγάλωσε, το ύψος μειώθηκε, η όψη της έγινε άκρως επιθετική. Καθαρές γραμμές δίνουν ένα πιο σοφιστικέ ύφος το οποίο επιτείνεται από τις χρωμιωμένες γρίλιες. Η ανώτερη απ' αυτές εκτείνεται μακριά ακολουθώντας τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος ευθείες και καμπύλες γραμμές ενώνονται δίνοντας ένα ιδιαίτερα σπορ και προσεγμένο ύφος.
Η αύξηση του μεταξονίου κατά 10 εκατοστά έδωσε άλλον αέρα στο εσωτερικό. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών μεγάλωσε και τόνισε το στοιχείο της άνεσης που όμως πάντα στην Corolla ήταν ικανοποιητικό. Όσο αφορά την αισθητική υπάρχουν κάποιες ενστάσεις αφού τα χρώματα και οι ταπετσαρίες παραμένουν μουντά. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ταμπλό και παρά τις νίκελ γραμμές διατηρείται μια συντηρητική εικόνα.
Ευτυχώς υπάρχει η έγχρωμη οθόνη αφής πολυμέσων 6,1 ιντσών (Toyota Touch 2) που αναβαθμίζει το σκηνικό και γίνεται το δεξί χέρι οδηγού και επιβατών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Η αύξηση των διαστάσεων και κυρίως του μεταξονίου, έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της άνεση και των δυναμικών χαρακτηριστικών της 11ης γενιάς Toyota Corolla. Με τον αεροδυναμικό συντελεστή της να είναι πλέον στο 0,27 (Cd), το μικρομεσαίο οικογενειακό είναι πλέον και πιο ήσυχο με καλύτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με το παρελθόν.
Βελτιωμένη είναι όμως γενικότερα η εικόνα της καθώς και το τιμόνι είναι και πιο άμεσο και προσφέρει περισσότερες πληροφορίες στα χέρια του οδηγού και η γενικότερη αίσθηση είναι η αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα.
Στη χώρα μας οι πωλήσεις της νέας Corolla θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο. Οι εκδόσεις που θα έρθουν πρώτα είναι η 1.33 Dual VVT-i βενζίνης απόδοσης 99 ίππων, η 1.4 D4D πετρελαίου με τα 90 άλογα και η 1.6 βενζίνης με τα 132 άλογα. Και οι τρεις κινητήρες με τη σπιρτάδα τους, τη χαμηλή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (η πετρελαιοκίνητη έκδοση εκπέμπει 99γρ.) αποτελούν άλλο ένα κίνητρο αγοράς του γιαπωνέζικου μοντέλου.
Η τιμή της βασικής έκδοσης, η οποία φέρει πλούσιο εξοπλισμό, ξεκινά από 15.000 ευρώ (με απόσυρση).