Nέο Fiat Panda

Η ευρηματική σχεδίαση είναι ένα από τα ατού του νέου Panda.

Παρότι μόλις 11 cm μακρύτερο και 5 cm φαρδύτερο, η αίσθηση που αποκομίζουν οι επιβαίνοντες είναι αυτή ενός μεγάλου αυτοκινήτου.

Το νέο Panda παράγεται στο Πομιλιάνο, στα περίχωρα της Νάπολης,αλλα έχει γερμανική(!) ποιότητα κατασκευής και δεν περιμέναμε ότι θα έρθει η μέρα που θα το γράφαμε αυτό. Ταυτόχρονα η ανάρτηση είναι άνετη και η ποιότητα κύλισης παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 85 PS κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα και η ροπή του στις μεσαίες στροφές κολακεύει τις επιταχύνσεις εν κινήσει. Αν ο οδηγός αρχίσει να πιέζει, η κατανάλωση περνάει με ευκολία τα 7lt/100km. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο ακριβές και το αυτοκίνητο ευχάριστο στην οδήγηση ακόμη και υπό πίεση. Αποκάλυψη για αυτοκίνητο τόσο κοντού μεταξονίου η σταθερότητα σε απότομο φρενάρισμα από τα 120 km/h. Το νέο Panda έρχεται στην Ελλάδα και εχει να αντιμετωπίσει σκληρό ανταγωνισμό, ενδεικτικά αναφέρουμε τα Kia Picanto και Renault Twingo. Κατά την άποψή μας, το «σωστό» μοντέλο είναι το πετρελαιοκίνητο 1,3 Μultijet. Χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς μπορεί να αποτελέσει το πρώτο αυτοκίνητο μιας 3μελούς οικογένειας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:  875 cc
Ισχύς: 85 PS/5.500 rpm
Ροπή: 14,9 kgm/1.900
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: …. - km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: ….. - sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,2 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km
Βάρος: 940 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.653/1.643/1.551 mm
Χώρος αποσκευών: 260 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 11.500 (εκτίμηση)

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2025 dailyfun.gr all rights reserved.