
Η VW, με το ολοκαίνουριο up!, φιλοδοξεί να τοποθετήσει στη μικρή κατηγορία ένα ανταγωνιστικό μοντέλο.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τον ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,0 lt απόδοσης 75 PS (σ.σ.: υπάρχει και έκδοση 60 PS), o οποίος καλείται να αντιμετωπίσει ένα ελαφρύ αμάξωμα και τα καταφέρνει εντυπωσιακά. Τόσο που αναρωτιέσαι αν είναι turbo... Το up! σχεδιαστικά είναι όμορφο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν λευκό, με αντίστοιχου χρώματος καπάκια στις ζάντες και λεπτομέρειες στο εσωτερικό, όπως στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Το εσωτερικό του up! είναι καλαίσθητο, ποιοτικά άρτιο και η εργονομία γερμανική. Οι διαδρομές μας στην πόλη με το up! ήταν πολλές και απαιτητικές. Είχαμε την ευκαιρία να εκτιμήσουμε την ευελιξία του, την ευστροφία του κινητήρα, την ευκολία παρκαρίσματος, μια και χωράει παντού, αλλά και την πολύ καλή ορατότητα προς τα εμπρός.Αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο απ’ όλα ήταν η κατανάλωση. Χρειάστηκαν πάνω από 100 km για να ξεκολλήσει ο δείκτης της βενζίνης από την ένδειξη «γεμάτο». Με λίγη προσοχή και καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης, η κατανάλωση μπορεί να μείνει εύκολα κάτω από τα 5 lt/100 km. Το up! έχει να αντιμετωπίσει ισχυρότατο ανταγωνισμό και μάλιστα σε μια κατηγορία -τη μόνη ίσως- που η VW δεν έχει παράδοση. Θεωρούμε το Toyota IQ μια κατηγορία μόνο του και δεν το βάζουμε στην εξίσωση, στην οποία όμως βρίσκονται πρώτα απ’ όλα τα ετεροθαλή αδέρφια του up!, τα Mii και Citigo των Seat και Skoda αντίστοιχα, το ολοκαίνουριο Fiat Panda, το ανανεωμένο Renault Twingο και το Chevrolet Spark.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc
Ισχύς: 75 PS/6.200 rpm
Ροπή: 9.7 kgm/3.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 171 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,2 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 4,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 108 gr/km
Βάρος: 854 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.540/1.1641/1.478 mm
Χώρος αποσκευών: 251 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 98 ευρώ
Τιμή: από 8.990€