Για το εξωτικό κουπέ της Peugeot με το πανέμορφο σχήμα έχουμε ξαναμιλήσει. Το RCZ ακολουθεί την παλιά καλή συνταγή: χαμηλό και φαρδύ όπως πρέπει να είναι ένα σπορ όχημα με μεταξόνιο 2.612 mm.
Το RCZ επιταχύνει με καταιγιστικό ρυθμό.Για να νιώσετε σε τι αναφερόμαστε υπολογίστε ότι το RCZ χρειάζεται 7 sec για να φτάσει από στάση στα 100 km/h. Η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου κάνει τη διαφορά σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. Αυτό γιατί μπορείς παντού να περνάς με μια σχέση πάνω, χάρη και στη ροπή του turbo κινητήρα, πρόκειται για μια οδηγική τεχνική που ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του RCZ.
Το τιμόνι έχει άριστη πληροφορία και η κατευθυντικότητα του RCZ είναι εφάμιλλη της Cayman. Στις αλλαγές πορείας το σπορ κουπέ της Peugeot συμπεριφέρεται αρχοντικά. Πέρα από τα όρια της λογικής και του δρόμου το RCZ έχει πολλά περιθώρια ακόμη. Είναι προφανές πως οι Γάλλοι έχουν στα χέρια τους μια πλατφόρμα που μπορεί να αντέξει πολύ περισσότερα άλογα.
Στην Εθνική ενεργοποιείς το cruise control και αξιοποιείς το αθόρυβο της καμπίνας και το σύστημα Bluetooth του αυτοκινήτου για να κάνεις τα τηλέφωνά σου. Πρόκειται, χωρίς περιστροφές, για το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο που έχουμε οδηγήσει εδώ και καιρό. Η τιμή του (33.180 ευρώ) κρίνεται χαμηλή γι’ αυτά που προσφέρει. Για κάτι ανάλογο made in Germany σχεδόν δεν φτάνουν τα διπλά λεφτά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc Ισχύς: 200 PS/6.800 rpm
Ροπή: 28,0 kgm/1.700 Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων Τελική ταχύτητα: 240 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,3 sec Μικτή κατανάλωση (/100 km): 10,6 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 159 gr/km Βάρος: 1.297 kg Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.287/1.845/1.359 mm Χώρος αποσκευών: 321 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 240 ευρώ ετησίως Τιμή: 33.180 ευρώ