Η προσπάθεια του Sebastian Vettel να επανέλθει στην κορυφή της Formula 1 δεν ξεκίνησε καθόλου καλά στη Βαρκελώνη, καθώς ο Γερμανός δεν θα συμμετάσχει στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας λόγω του ηλεκτρικού προβλήματος που παρουσίασε στην πρώτη περίοδο η Red Bull RB10.
Ως αποτέλεσμα, ο πρωταθλητής θα μείνει με τη φτωχή συγκομιδή των μόλις 4 γύρων από την πρώτη μέρα, παρότι η αλλαγή του μονοθεσίου του από την Red Bull Racing χρειάζεται αρκετά δοκιμαστικά χιλιόμετρα για τη ρύθμισή του.
Η πρωταθλήτρια ομάδα του Vettel διαπίστωσε ότι το ηλεκτρικό πρόβλημα που άφησε τον Γερμανό ακινητοποιημένο στην πίστα στις πρώτες δοκιμές κατέστρεψε το ηλεκτρικό κύκλωμα. Η περιπλοκότητα της χωροταξίας των σημερινών μονοθεσίων κάνει την αλλαγή του κυκλώματος αρκετά χρονοβόρα και οπωσδήποτε όχι εφικτή πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου των δοκιμών.
Τώρα ο Sebastian Vettel ελπίζει να βρει τις λύσεις που χρειάζεται στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, το πρωί του Σαββάτου (10/05), καθώς τίθεται υπό όλο και περισσότερη πίεση από τον πιο αποδοτικό μέχρι στιγμής νεαρό του ομόλογο στην RBR, Daniel Ricciardo.
Δριμύτατη κριτική άσκησε για ακόμα μια φορά στη νέα, πιο «ήσυχη» και υβριδική εποχή της Formula 1, ο Sebastian Vettel.
«Η F1 είναι ένα σπορ που φημίζεται ότι είναι θορυβώδες και επικίνδυνο. Τώρα διατρέχουμε τον κίνδυνο να χάσουμε την ουσία των μηχανοκίνητων σπορ», δήλωσε ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Red Bull μιλώντας σε γερμανικό περιοδικό.
«Θα προτιμούσα έναν κινητήρα V10 ή V12 με 1.000 ή και παραπάνω ίππους. Θα μου άρεσε να οδηγώ μονοθέσια που είναι όσο πιο γρήγορα γίνεται. Πρέπει να γεύεσαι την αίσθηση του να προσπαθείς να 'τιθασεύσεις' ένα τέρας. Σε σχέση με το 2013 αυτή η αίσθηση είναι σαφώς πιο μικρή φέτος», πρόσθεσε ο 26χρονος πιλότος.