F1: Chinese GP After.. Έχει νεύρα ο Φέτελ!

Το τριήμερο στην Κίνα ήταν επίπονο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή που ηττήθηκε κατά κράτος από τον έτερο πιλότο της RBR Ντάνιελ Ρικιάρντο.

O νεαρός Αυστραλός επικράτησε με διαφορά στις κατατακτήριες δοκιμές σε βρεγμένο οδόστρωμα. Έφερε την RB10 που οδηγούσε στη 2η θέση του grid αφήνοντας  3ο το Φέτελ με διαφορά μισού δευτερολέπτου.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη συνέντευξη Τύπου του Σαββάτου όταν προκλήθηκε σχετικά από ερώτηση συναδέλφου ήταν ειλικρινής.

Η ερώτηση ήταν: "Φέτος έχεις ένα πιο ανταγωνιστικό teammate, αυτό αλλάζει την προσέγγισή σου;".
Ο Φέτελ απάντησε:
"Αυτό ακούγεται ως κομπλιμέντο (;) για το Μαρκ που απουσιάζει. Είναι όλα τόσο διαφορετικά φέτος που δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις. Σίγουρα όμως ο Ντάνιελ κάνει εξαιρετική δουλειά, είναι εξαιρετική η παρουσία του σε όλους τους αγώνες όχι μόνο σ' ένα και δείχνει ικανός να αποκομίζει το μέγιστο από το μονοθέσιο. Εγώ από την πλευρά μου μάλλον ταλαιπωρούμαι περισσότερο όμως αυτό που μετράει είναι ότι έχουμε το ίδιο μονοθέσιο οπότε εφόσον καταφέρνει να με κερδίσει στην πίστα αυτό είναι δίκαιο και στα ίσα. Φυσικά δε μου αρέσει αυτό αλλά μου δείχνει ότι πρέπει να προσπαθήσω περισσότερο για να τα πάω καλύτερα".

Στη φάση της εκκίνησης του αγώνα χτες στην Κίνα ο Φέτελ τα κατάφερε καλύτερα και πέρασε μπροστά από το Ρικιάρντο. Η RB10 όμως στα χέρια του παρουσίαζε μεγαλύτερη φθορά στο εμπρός αριστερά ελαστικό. Ο Φέτελ υποχρεώθηκε να κάνει νωρίς την πρώτη αλλαγή ελαστικών, 3 γύρους νωρίτερα από το Ρικιάρντο, αυτό μετά από λίγο έφερε τον Αυστραλό σε απόσταση βολής πίσω από τον πρωταθλητή.

Ο Φέτελ αριστερά προσπαθεί να κρατηθεί μπροστά από το Ρικιάρντο. Ο πρωταθλητής που ήταν 2ος μετά την πρώτη στροφή του αγώνα είδε να τον προσπερνούν σταδιακά οι Αλόνσο, Ρόσμπεργκ και Ρικιάρντο. Τελικά τερμάτισε 5ος, μετά από μια εξέλιξη αγώνα στην οποία δεν είναι συνηθισμένος.

Από την ομάδα ζήτησαν από το Φέτελ να αφήσει το Ρικιάρντο να περάσει
αλλά αυτό δεν έγινε εύκολα δεκτό από τον 26χρονο Γερμανό: "Έκανα στην άκρη για να περάσει όταν ενημερώθηκα πως είχαμε διαφορετική στρατηγική. Στην αρχή, όταν μου ζητήθηκε, δεν το κατάλαβα γιατί είχαμε την ίδια γόμα ελαστικών -σε αντίθεση με το Μπαχρέιν- οπότε ρώτησα ξανά. Μετά από εντολή της ομάδας, τον άφησα να περάσει. Όσο εξελισσόταν ο αγώνας, έβλεπα πως έχανα σε ρυθμό. Δεν υπήρχε λόγος να τον καθυστερώ».

Η ανάλυση του αγώνα δείχνει πως αν ο Ρικιάρντο δεν είχε χάσει 2 γύρους
πίσω από το Φέτελ πιθανόν θα είχε φτάσει σε απόσταση βολής πίσω από τον Αλόνσο στο φινάλε του αγώνα. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της πρωταθλήτριας Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε: " Ο Σεμπάστιαν έκανε πολύ καλή εκκίνηση αλλά έφθειρε τα ελαστικά του ταχύτερα από τον Ντάνιελ. Μετά το δεύτερό του pit stop, ήταν σαφές πως η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, ήταν πολύ μεγαλύτερη στα δικά του ελαστικά.

Σκεφτήκαμε να αλλάξουμε τη στρατηγική του σε τρία pit stop και γι' αυτό δώσαμε εντολή να αφήσει τον Ρικιάρντο να περάσει καθότι είχε καλύτερο ρυθμό σε εκείνο το σημείο. Ο Φέτελ είναι οδηγός αγώνων, τον πληρώνουμε γιατί έχει πνεύμα μαχητή. Έτσι κέρδισε 4 τίτλους. Ρώτησε για να καταλάβει την επιλογή στρατηγικής και όταν του εξηγήσαμε έκανε αμέσως στην άκρη. Ο Ρικιάρντο κατάφερε να καλύψει τη διαφορά από τον Αλόνσο αλλά δυστυχώς, δεν είχαμε την ταχύτητα που θα μας έφερνε στο βάθρο".

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.