Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σήμερα ήταν σε δικό του αγώνα, καθάρισε από τους πρώτους γύρους τους Ρόσμπεργκ και Αλόνσο και μετέπειτα δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο.Ο μόνος που ίσως μπορούσε να τον απειλήσει ο Φερνάντο Αλόνσο αντιμετώπισε πρόβλημα με το DRS που έμεινε ανοιχτό από την αρχή του αγώνα.
Ο Ισπανός μπήκε στα πιτ για να το κλείσουν χειροκίνητα οι μηχανικοί της Ferrari, βγήκε ξανά στην πίστα το δοκίμασε πάλι, το DRS έμεινε ξανά ανοιχτό οπότε ο Αλόνσο ξαναμπήκε στα πιτ. Οι μηχανικοί του το έκλεισαν εκ νέου και ο Ισπανός το άφησε έτσι μέχρι το τέλος. Αγωνίστηκε λοιπόν με μειονέκτημα καθότι έχανε χρόνο ενώ είχε και δυο περιττά πιτ στοπ. Παραταύτα κατάφερε να πλασαριστεί στους βαθμούς.
Ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ είχε έναν μέτριο αγώνα με προβλήματα και συγκρούσεις όπως αυτή με το Μαρκ Γουέμπερ. Τελικά περιορίστηκε στην 9η θέση πίσω από τον Αλόνσο.
Εντυπωσιακή εμφάνιση για τις Lotus που ανέβηκαν στο βάθρο σε μια επανάληψη των όσων είχαν συμβεί πέρυσι στην ίδια πίστα.
Φέτος ο Ράικονεν εκκινούσε από την 8η θέση και ο Γκροζάν από την 11η. Ο μεν Φινλανδός με στρατηγική δυο πιτ στοπ, δηλαδή ένα λιγότερο από τους κορυφαίους κατάφερε να βρεθεί 2ος εκμεταλλευόμενος και τα στραβοπατήματα των Αλόνσο, Ρόσμπεργκ. Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η πορεία του Γκροζάν ο οποίος κατόρθωσε με στρατηγική ίδια με τους πρωτοπόρους να κινηθεί πολύ γρήγορα εκμεταλλευόμενος το νέο σασί της Ε21 που είχε στη διάθεσή του. Γενικά η Lotus παρότι δεν είχε την ταχύτητα στις δοκιμές χτες φάνηκε να βολεύεται περισσότερο σήμερα ίσως λόγω της ελαφράς πτώσης της θερμοκρασίας οδοστρώματος.
Όπως και να έχει οι Ράικονεν και Γκροζάν ήταν οι ταχύτεροι στην πίστα μετά τον νικητή Σεμπάστιαν Φέτελ που από τον ταχύτερο γύρο που σημείωσε στο τέλος έδειξε πως η RB9 είχε ακόμα περισσότερη δυναμική.
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δε δίστασε να παραδεχτεί πως δεν περίμενε τόσο εύκολη νίκη: «Σίγουρα δεν το περίμενα αυτό. Νομίζω πως κυριαρχήσαμε σήμερα και αυτό ήταν μακριά από τις προσδοκίες μου. Στην αρχή είχαμε πολύ μεγάλο ανταγωνισμό. Ήξερα πως είναι καθοριστικής σημασίας να βρεθώ μπροστά όσο πιο γρήγορα γίνεται να φτιάξω μια διαφορά και μετά να προστατέψω τα ελαστικά. Ένιωθα πως μπορούσα να ανοίξω τη διαφορά. Υπήρχε δυνατός άνεμος στην ευθεία οπότε το DRS έδινε μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Στην αρχή καταλάβαινα ότι αν είχα έστω και την παραμικρή ευκαιρία να πάρω το προβάδισμα έπρεπε να την εκμεταλλευτώ».
Από την πλευρά του ο Ράικονεν που για 2ο συνεχή αγώνα βρέθηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου τόνισε: «Νομίζω πως συνολικά δεν είχαμε αυτό το Σαββατοκύριακο την ταχύτητα για να κερδίσουμε τη Red Bull. Χτες θα μπορούσαμε να καταταγούμε πιο ψηλά όμως δε θα ήταν δυνατόν να τους συναγωνιστούμε σε ταχύτητα. Το αποτέλεσμα είναι καλό πήραμε σημαντικούς βαθμούς και η διαφορά από το Φέτελ δε μεγάλωσε πολύ. Αποφασίσαμε από την Παρασκευή να πάμε σε στρατηγική 2 πιτ στοπ. Αυτό μας κόστισε το Σάββατο αλλά μετά τους πρώτους γύρους το μονοθέσιο μας δούλευε καλά και μπορούσα να πιέσω όλο και περισσότερο».
Άνθρωπος του αγώνα ο Πωλ ντι Ρέστα που έδωσε μάχη για το βάθρο και τελικά έφερε τη Force India στην 4η θέση: «Συνολικά πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι. Η σημερινή επίδοση ισοφαρίζει την καλύτερή μου και πιθανότατα ο σημερινός αγώνας είναι ο καλύτερος στην καριέρα μου. Κάποια μέρα θα βρεθούμε στο βάθρο. Σήμερα ήταν πολύ κοντά. Δεν τα καταφέραμε στη Μαλαισία αλλά σήμερα πήγαμε πολύ δυνατά στον τελευταίο αγώνα πριν τον ερχομό στην Ευρώπη όπου το μονοθέσιο μας θα παρουσιαστεί βελτιωμένο».
Από την πλευρά του ο μεγάλος χαμένος σήμερα Φερνάντο Αλόνσο που περιορίστηκε τελικά στην 8η θέση τα έβαλε με την τύχη: « Είμαστε πολύ άτυχοι. Σε δυο αγώνες είχαμε δυο πολύ άτυχες στιγμές. Όμως θα συμβεί και στους άλλους αυτό και θα είμαστε εκεί για να επωφεληθούμε. Σήμερα ήταν πολύ δύσκολο. Σταμάτησα δυο φορές για να κατεβάσουν το DRS και βρέθηκα τελευταίος χωρίς να μπορώ να το χρησιμοποιήσω. Ο αγώνας από κει και πέρα ήταν πολύ δύσκολος».
Ο Αλόνσο στο φινάλε έδωσε μάχη χωρίς επιτυχία για να κρατηθεί μπροστά από τον Πέρεζ.
O teammate του 23χρονου Μεξικάνου, Τζένσον Μπάτον ακούστηκε να ζητά κατά τη διάρκεια του αγώνα από την ομάδα να πει στον Πέρεζ να ηρεμήσει. Ο Μεξικάνος πίεζε ασφυκτικά το Βρετανό teammate του και δεν απέφυγε την επαφή μαζί του. Μετά το φινάλε ο Μπάτον δεν είχε μετανιώσει για όσα είπε: «Όταν μίλησα στον ασύρματο τα συναισθήματά μου ήταν έντονα αλλά τα ίδια πιστεύω και τώρα. Ο συναγωνισμός ήταν σπουδαίος σήμερα, ο μόνος που δεν πάλεψε σωστά ήταν ο Πέρεζ. Παραήταν επιθετικός. Δεν περιμένεις το άλλο μονοθέσιο της ομάδας με 300km/h να ακουμπά ρόδα με ρόδα. Εξεπλάγην και δεν είμαι ο μόνος που ένιωσε έτσι. Αυτά γίνονται στα καρτ».
Εύλογα ο Πέρεζ αντέδρασε λέγοντας: «Ήμουν μαζί του όσο επιθετικός ήταν και αυτός μαζί μου. Το παρακάναμε θα μπορούσε να μην είχε τερματίσει κανείς μας». Ο Πέρεζ πήρε σήμερα την 6η θέση που είναι το καλύτερο του αποτέλεσμα με τη McLaren. Ο Μπάτον έφθειρε τα ελαστικά του υπέρμετρα υποχρεώθηκε σε 4ο πιτ στοπ και τερμάτισε τελικά 10ος