GP Μαλαισίας

Για ακόμα μια φορά ο Fernando Αlonso αποδεικνύεται μια... Scuderia από μόνος του!

Σε έναν εξαιρετικά απρόβλεπτο από πλευράς καιρικών συνθηκών αγώνα, ο οποίος ξεκίνησε με βροχή η οποία δυνάμωσε και τον διέκοψε για σχεδόν μία ώρα (στον 8ο γύρο) και επανεκκίνησε για να τελειώσει μετά από σχεδόν τρεις ώρες, ο Ισπανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής απέδειξε γιατί θεωρείται από πολλούς ως ο κορυφαίος πιλότος στο grid της Formula 1 τα τελευταία χρόνια και κατάφερε να κατακτήσει την 28η νίκη στην καριέρα του στην πίστα της Sepang στη Μαλαισία.
Κόντρα σε όλες τις προβλέψεις λοιπόν και με μία όχι και τόσο ανταγωνιστική Ferrari στο ξεκίνημα της σεζόν, με τα στοιχήματα να δίνουν γύρω στο 50 προς 1 για νίκη Alonso, ο Ισπανός πήρε και πάλι την τύχη στα χέρια του και σήκωσε στις πλάτες του την ιστορική Scuderia και τα εκατομμύρια τον Tifosi ανά τον κόσμο.
Δεν είναι τυχαία τα κλάματα στα οποία ξέσπασαν μέσα στα paddock της Ferrari μετά το τέλος του Grand Prix στη Μαλαισία. Ο Alonso είχε να δει το πρώτο σκαλοπάτι σε βάθρο GP από τις 10 Ιουλίου του 2011, όταν και πάλι είδε πρώτος την καρό σημαία στο Silverstone. Αυτή ήταν και η μοναδική νίκη της Ferrari στο 2011
Δάκρια χαράς όμως δεν είχαμε μόνο στο «box» της Ferrari. Ένας απίστευτος νεαρός Μεξικάνος, ο Sergio Perez, έκανε τον Peter Sauber να ξεσπάει σε δάκρια χαράς μετά το πέσιμο της καρό σημαίας βλέποντας τον Perez να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου. Αυτό είναι και το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της Sauber. Ο Perez ήταν πραγματικά εκπληκτικός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και μάλιστα έφτασε στο σημείο στους τελευταίους γύρους να διεκδικεί στα ίσια τη νίκη από τον Alonso

Τρίτος και... καταϊδρωμένος είδε την καρό σημαία ο Lewis Hamilton που για δεύτερη συνεχόμενη φορά δεν εκμεταλλεύτηκε την pole position και έχασε μια τεράστια ευκαιρία να πάρει την πρώτη του νίκη σε Grand Prix της Μαλαισίας.
Στην 4η θέση βρέθηκε η Red Bull RB8 του Mark Webber που είχε έναν αρκετά σταθερό αγώνα, ενώ ο ομόσταυλός του και πρωταθλητής Sebastian Vettel είχε και αυτός επαφή με την HRT του Karthikeyan με αποτέλεσμα να κλατάρει το πίσω ελαστικό του, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το φταίξιμο όλο πάει στο... κινητό εμπόδιο της HRT.
Η βροχή ξεκίνησε 10 λεπτά πρίν την εκκίνηση του αγώνα και δημιούργησε πάρα πολλά προβλήματα σε όλες τις ομάδες. Ως αποτέλεσμα ήταν η εκκίνηση να γίνει με τα μονοθέσια να φοράνε τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli, εκτός από αυτά της HRT που φορούσαν βρόχινα.
Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου pit stop, οι McLaren διατήρησαν τις θέσεις τους, με μεγάλο κερδισμένο το Sergio Perez, που λόγω του σωστού timing της Sauber βρέθηκε στην 3η θέση, μπροστά από τους Webber, Alonso, Vettel, Vergne, Massa και Rosberg. Δεν ήταν μεγάλη έκπληξη η 10η θέση του Narain Karthkeyan, καθώς οι HRT είχαν ξεκινήσει με τα βρόχινα ελαστικά.
Τελικά ο Alonso πήρε τη νίκη μπροστά από Perez, Hamilton και Webber, ενώ εξαιρετικός ήταν και ο αγώνας του Kimi Raikkonen που τερμάτισε και πάλι στην βαθμολογούμενη δεκάδα στην 5η θέση. Πολύ καλός και ο Bruno Senna με την Williams, ενώ ακολούθησαν οι Paul di Resta με Force India, Jean-Eric Vergne με Toro Rosso, Nico Hulkenberg με Force India και την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε o Michael Schumacher με την Mercedes W03, ο οποίος βρέθηκε στη 10η θέση δύο γύρους πριν από το τέλος, όταν ο Pastor Maldonado εγκατέλειψε από κινητήρα.
Με τη νίκη του αυτή ο Fernando Alonso πέρασε στην 1η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, φτάνοντας στους 35 βαθμούς. Ο Lewis Hamilton έχει 30 βαθμούς στη 2η θέση και ο Jenson Button στην 3η θέση έχει 25. Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Κίνας σε 3 εβδομάδες, το 3ήμερο 13-15 Απριλίου.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.