Η σεντάν Α-Class λοιπόν παρουσιάστηκε πράγματι στην έκθεση του Πεκίνου και μάλιστα στην έκδοσή της Long με το επιμηκυμένο μεταξόνιο, μιας και τα αυτοκίνητα αυτού του είδους είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα.
Στην Ευρώπη, όπου αναμένεται να εμφανιστεί στην έκθεση στο Παρίσι το φθινόπωρο, θα είναι διαθέσιμη με το κανονικό μεταξόνιο, που θα είναι κατά 60 χιλιοστά μικρότερο σε σχέση με τα 2,789 χιλιοστά της κινέζικης εκδοχής.
Αντίστοιχα μικρότερο θα είναι και το μήκος σε σχέση με τα 4,609 μέτρα της A-Class L Sedan, ενώ ίδια αναμένεται να είναι η χωρητικότητα των 420 λίτρων του πορτμπαγκάζ. Όπως φαίνεται πάντως και από τις φωτογραφίες η τετράθυρη A-Class θα διαφοροποιείται από την καινούργια CLA που θα έχει ένα πιο έντονο στυλ τετράθυρου κουπέ.
Το εσωτερικό πάντως, ανεξάρτητα από την ήπειρο, θα ακολουθεί την αισθητική και τη λογική της νέας Α-Class (θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από τον Ιούνιο), ενώ το παρόν θα δίνει και το νέο σύστημα infotainment MBUX.
Βασικός κινητήρας για την Κίνα και εκτός απροόπτου και για την Ευρώπη θα είναι ο νέος τετρακύλινδρος των 1.330 κυβικών, ο οποίος με τη βοήθεια turbo θα αποδίδει είτε 136 είτε 163 ίππους. Από κει και πέρα για στην ασιατική χώρα θα υπάρχει αυτός των 2.000 κυβικών και των 190 ίππων, ενώ όλοι θα είναι διαθέσιμοι με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Στη Γηραιά Ήπειρο η γκάμα θα περιλαμβάνει και τους diesel της γκάμας της A-Class καθώς και τα χειροκίνητα κιβώτια.