Ο Εθνικός μας αγώνας βρίσκεται στο πρόγραμμα του ERC για το 2015 (9-11/10) όμως, τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο.
Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα την έχει η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.
Μιλώντας με τον πρόεδρο της Δημήτρη Μιχελακάκη αποκομίσαμε: «Κάνουμε ότι είναι δυνατόν. Η τύχη του Ράλι Ακρόπολις είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχή έκβαση της Εθνικής διαπραγμάτευσης. To πρώτο και κύριο βήμα είναι να υπάρξει Εθνική συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό θα ξεκλειδώσει τις διαδικασίες για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για το Ακρόπολις. Διαφορετικά θα έχουμε σοβαρότερα προβλήματα από τη διεξαγωγή του Ακρόπολις. Πρέπει να ξεκαθαρίσω πως η ΟΜΑΕ μπορεί να οργανώσει το αθλητικό μέρος του Ράλι Ακρόπολις σε υψηλά στάνταρ.
Όσον αφορά στο επικοινωνιακό κομμάτι και στο κομμάτι κάλυψης/προβολής του αγώνα αυτά δεν είναι στο πλαίσιο λειτουργίας μιας αθλητικής Ομοσπονδίας. Θα πρέπει να αναληφθεί κλιμακωτά η ευθύνη (επιμερισμός κόστους) από κοινότητες, Δήμους, Περιφέρεια, Κυβέρνηση. Κοντολογίς ζητάμε χορηγίες από ιδιώτες και στήριξη/υγιές πλαίσιο λειτουργίας από το Δημόσιο. Οι χορηγίες με ιδιωτική πρωτοβουλία εξαρτώνται άμεσα από το οικονομικό περιβάλλον στη χώρα μας και το κλίμα στην αγορά. Υπάρχει χρόνος αν κλείσει η Εθνική συμφωνία τον Ιούνιο να γίνει ο αγώνας τον Οκτώβριο.
Βέβαια εδώ θα παίξει ρόλο και το που θα γίνει ο αγώνας αν μείνουμε στα ίδια είναι πιο βατό από το ν’ αλλάξουμε τόπο, χωρίς αυτό να αποκλείεται. Οι ημερομηνίες είναι πιεστικές αλλά υπάρχει αισιοδοξία πως θα βρεθεί η χρυσή τομή».
Το Ράλι Ακρόπολις είναι μια οργάνωση με σημαντικό τζίρο για τη χώρα μας. Όπως κατέγραψε παγκόσμια έρευνα της Repucom (2014) που έγινε για λογαριασμό του Eurosport:
• 93 διαφορετικοί τηλεοπτικοί σταθμοί μετέδωσαν προγράμματα σχετικά με το Acropolis Rally 2014 σε 160 χώρες παγκοσμίως.
• 362 διαφορετικές μεταδόσεις παγκοσμίως σε περίοδο δυο εβδομάδων .
• 104 ώρες μετάδοσης
• 32 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως.
• Μια καμπάνια προβολής αντίστοιχου επιπέδου θα είχε κοστίσει € 1,392,771.
• Η αξία του Acropolis Rally logo που εμφανίστηκε στην τηλεόραση ήταν € 205 χιλιάδες ευρώ.
Πέρα απ’ αυτά τα στοιχεία υπολογίζεται σε περίπου 8 εκ. ευρώ ο τζίρος στην περιοχή Λουτρακίου από τα έξοδα των επισκεπτών (ομάδες, οδηγοί, τουρίστες) οπότε ο αντίστοιχος ΦΠΑ ξεπερνά το 1.5 εκ. ευρώ, χώρια ότι κινείται όλη η οικονομία της περιοχής. Τέλος πρόκειται για ένα δωρεάν θέαμα υψηλού επιπέδου, το οποίο, αν κρίνει κανείς από την προσέλευση χιλιάδων θεατών εκτιμούν ιδιαίτερα οι Έλληνες.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου στην παγκόσμια ιστορία, ξεκίνησε να διοργανώνεται το 1951. Αποτελεί σύμβολο για τη χώρα μας, σημαντική παρακαταθήκη για τις επερχόμενες γενιές αλλά και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικότερα των Ράλι.