Lexus CT 200h: Προσιτό και υβριδικό

Η Lexus δεν είναι μια τυχαία μάρκα. Είναι λάθος να την προσεγγίσεις με τα στενά πλαίσια της αγοράς. Είναι ο γνήσιος εκφραστής της προσπάθειας του ανθρώπου να αναπτύξει την υβριδική τεχνολογία και να συμβάλει στην υπόθεση της προστασίας του περιβάλλοντος.

Με αυτή την τοποθέτηση ζήτησα από την Κλαίρη Χατζηγιάννη διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της Toyota Ελλάς να οδηγήσω για μια ακόμη φορά το Lexus CT200h το πιο προσιτό υβριδικό μοντέλο της μάρκας. Μόλις βρέθηκα στον εθνικό δρόμο, μονολόγησα, επιτέλους ένα ήσυχο αυτοκίνητο το οποίο δεν επιβαρύνει τους επιβάτες τους με ενοχλητικό θόρυβο και κραδασμούς. Λίγο πριν είχα παραδώσει ένα ευρωπαϊκό θορυβώδες ντίζελ, από εκείνα που όταν τα οδηγείς παίρνεις προληπτικά Depon.

Την ησυχία χαλούσε σε ένα βαθμό μόνο ο θόρυβος από την λειτουργία του αυτομάτου κιβώτιου CVT, όταν πάταγα βαθιά το γκάζι για να επιταχύνει το αυτοκίνητο πιο γρήγορα. Παρά το μεγάλο βάρος του (1.445 κιλά), λόγω των πρόσθετων μπαταριών, δεν με προβλημάτισαν οι επιδόσεις του.

Επιτάχυνση 0-100χλμ./ωρα σε 10,3’’ και τελική 180 χλμ./ωρα. Για τις επιδόσεις φροντίζει ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ. και ο ηλεκτρικός κινητήρας που συνδυαστικά αποδίδουν 136 ίππους και 14,4 χλγμ ροπής.

Μεγάλο ατού η χαμηλή κατανάλωση σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης και εφόσον δεν φθάσεις τις ταχύτητες που σε οδηγούν στο αυτόφωρο. Έκαψε 4,3 λιτρα/100 χλμ. όταν η εργοστασιακή είναι 3,8 λίτρα/100χλμ. Το χαμηλό οικολογικό του αποτύπωμα ενισχύεται και από τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων, μόλις 87 γραμ./χλμ. Δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο.

Εκτίμησα για μια ακόμη φορά την άψογη ποιότητα κατασκευής και το προσεγμένο φινίρισμα. Κατασκευάζεται στην Ιαπωνία σύμφωνα με τα υψηλοτέρα στανταρ και φέρει την υπογραφή της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου. Μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση τέσσερις ενήλικες και φιλοξένει αποσκευές όγκου 375 λίτρων. Νέα τιμή 25.000 ευρώ με καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2020 dailyfun.gr all rights reserved.