Mercedes CLS Shooting Brake

Mετά την πολυτέλεια και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά σε μία λιμουζίνα, το επόμενο βήμα έχει να κάνει με την πρακτικότητα. 

Όταν όλα αυτά συνδυαστούν τότε το αποτέλεσμα που προκύπτει ονομάζεται CLS Shooting Brake και βρεθήκαμε στην Φλωρεντία για μία (και ίσως μοναδική) γνωριμία μαζί της. Στην ουσία λοιπόν πρόκειται για μία CLS με μία μεγάλη αψιδωτή οροφή που εκτείνεται μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα. Αυτή μαζί με τα φουσκώματα στα πίσω φτερά, τις πόρτες χωρίς πλαίσια στα παράθυρα και το χαρακτηριστικό ρύγχος με τα χαρακτηριστικά φώτα τεχνολογίας LED, δημιουργούν ένα πολύ ιδιαίτερο σύνολο.

Ανάλογες είναι οι διαφοροποιήσεις και στο εσωτερικό. Εμπρός δεσπόζει το ταμπλό της CLS, με τον πίνακα των τριών στρογγυλών οργάνων. Στην κονσόλα, συνεχίζει να υπάρχει η μεγάλη οθόνη και το χαρακτηριστικό τετράγωνο αναλογικό ρολόι στριμωγμένο ανάμεσα στους αεραγωγούς. Το πίσω κάθισμα έχει τριθέσια διάταξη (σε σχέση με την αυστηρά διθέσια διάταξη του αδελφού μοντέλου), ενώ πίσω του βρίσκεται ο χώρος αποσκευών των 590 λίτρων, χωρητικότητα που μπορεί να αυξηθεί μέχρι τα 1.550 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Σε αυτό το σημείο η εταιρεία θέλοντας να δημιουργήσει το κάτι παραπάνω προσφέρει μία μεγάλη γκάμα επιλογών για την επένδυση των επιφανειών, όπου ξεχωρίζει η κάλυψη του δαπέδου με ξύλο κερασιάς, θυμίζοντας κάτι από κατάστρωμα σε γιότ πολυτελείας.

Στα μηχανικά μέρη, η εμπρός ανάρτηση με γόνατα τριών συνδέσμων προέρχεται από την CLS, ενώ η πίσω αυτορυθμιζόμενη (για σταθερή απόσταση από το έδαφος ανεξαρτήτως φορτίου) προέρχεται από την στέισον E-Class. To σύνολο εμπλουτίζεται από το σύστημα διεύθυνσης direct steer, τους αποσβεστήρες direct control αλλά και την αερανάρτηση airmatic (στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις). Κάτω από το καπό βρίσκονται δύο σύνολα πετρελαίου (250 CDI και 350 CDI με 204 και 265 ίππους αντίστοιχα) και δύο βενζίνης (350 και 500 με 306 και 408 ίππους αντίστοιχα), ενώ από την κορυφη δεν θα μπορούσε να λείπει η έκδοση 63 AMG με τον V8 των 5,5 λίτρων να αποδίδει 525 ίππους). Παντού υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS (στην κορυφαία έκδοση AMG υπάρχει το Speedshift MCT 7), ενώ η 350 CDI και η βενζινοκίνητη 500 προσφέρονται και σε τετρακίνητες εκδόσεις 4MATIC.

Εστιάσαμε την προσοχή μας κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στην μικρότερη έκδοση, όχι φυσικά για εμπορικούς λόγους, αλλά γιατί πρόκειται για ένα μεγάλο αυτοκίνητο με μήκος που πλησιάζει τα πέντε μέτρα, το βάρος ξεπερνάει τα 1.800 κιλά, αλλά μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ, μπορεί να φθάσει μέχρι τα 235 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 139, κάτι που θα του επέτρεπε να κυκλοφορεί καθημερινά στον πράσινο δακτύλιο. Και όλα αυτά με έναν ταπεινό τετρακύλινδρο ντήζελ 2.143 κ.εκ. Το μυστικό των οικολογικών του επιδόσεων κρύβεται στην σύγχρονη τεχνολογία, ενώ για τα υπόλοιπα φροντίζει η ροπή των 500 Nm (50,7 χλγμ.), που είναι διαθέσιμη από τις 1.600 σ.α.λ. κιόλας. Σε καμμία στιγμή δεν νιώθεις ότι έχουν γίνει θυσίες ή παραχωρήσεις, κάτι στο οποίο συμβάλει και το αυτόματο κιβώτιο, αν και το τελευταίο δεν δείχνει να πολυσυμπαθεί τους πιό σβέλτους ρυθμούς, που έστω και θεωρητικά, ανήκουν στον χαρακτήρα ενός σπορτίφ αυτοκινήτου. 

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.