Οι αποκαλύψεις συνεχίζονται στο C+S, ενόψει της έκθεσης της Γενεύης. Νέα εμφάνιση και πιο ισχυροί κινητήρες για το coupe της Volkswagen. Tα νέα Scirocco και Scirocco R, που ανανεώθηκαν σχεδιαστικά, ενώ παράλληλα φέρουν και αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων.
To… σουλούπι του Scirocco δεν αλλάζει, απλά οι σχεδιαστές της Volkswagen έκαναν τις απαραίτητες και αναμενόμενες επεμβάσεις σε μάσκα, φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες.
Αέρα ανανέωσης φέρει και η καμπίνα των επιβατών, με μικρές διαφοροποιήσεις στον πίνακα οργάνων, την κεντρική κονσόλα αλλά και τα υλικά. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης έχει διατηρηθεί στο Scirocco R, όμως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχουν αλλάξει τα φώτα και ο προφυλακτήρας.
H κορυφαία έκδοση του γερμανικού coupe εφοδιάζεται με το 2λιτρο turbo στην έκδοση με τα 280 PS
Το Scirocco αποκτά ανανεωμένη εμφάνιση και πιο αποδοτικούς κινητήρες, σε μία προσπάθεια της γερμανικής εταιρείας να το καταστήσει πιο ελκυστικό στους… ανήσυχους οδηγούς.
Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία bi-xenon και LED, νέα μάσκα, πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, αποτελούν τις επεμβάσεις στο αμάξωμα του Scirocco. Ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, με αλλαγές σε επενδύσεις, τιμόνι, πίνακα οργάνων και κεντρική κονσόλα, ενώ όμορφη λεπτομέρεια είναι η παρουσία στο ταμπλό τριών μικρών οργάνων για – από αριστερά προς δεξιά – θερμοκρασία λαδιού, χρονόμετρο και πίεση turbo.
Το λανσάρισμα στην Ευρώπη του τρίθυρου coupe της Volkswagen θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού, με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου, ισχύος από 125 έως 280 PS για το Scirocco R. Το τελευταίο αποκτά το 2λιτρο turbo στην έκδοση που εφοδιάζεται και το νέο Leon Cupra.
Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την κορυφαία με το γράμμα «R», φέρουν στάνταρ σύστημα start/stop και επανφόρτιση της μπαταρίας. Βασική επιλογή κιβωτίου είναι το 6τάχυτο μηχανικό και προαιρετική (με εξαίρεση τον 1.4 TSI με 125 PS) το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Όλοι οι κινητήρες έχουν δεχθεί ένα… τσίμπημα ισχύος, με παράλληλο περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.