Wed06202018

Last updateSat, 16 Jun 2018 7am

Back You are here: Home Woman ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΝΕΑ Διατροφή και Φόρμα Tα μυστικά του αδυνατίσματος

Tα μυστικά του αδυνατίσματος

Θέλεις να μάθεις το μυστικό? Πώς διατηρούν άραγε την γραμμή τους οι άνθρωποι στον υπόλοιπο πλανήτη; Σου δίνουμε τις καλύτερες συμβουλές αδυνατίσματος από όλο τον κόσμο.

Βραζιλία – ρύζι και φασόλια
Σύμφωνα με τον Sergio Charlab, εκδότη του Reader's Digest Brazil, φαίνεται ότι αυτό το παραδοσιακό πιάτο βοηθάει τους ντόπιους να παραμένουν αδύνατοι. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Obesity Research, έδειξε ότι η κατανάλωση του συγκεκριμένου συνδυασμού, μπορεί αν μειώσει μέχρι και 14% την παχυσαρκία σε σχέση με την τυπική Δυτική δίαιτα. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχει ελάχιστα λιπαρά, αλλά είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, οι οποίες θεωρούνται ότι βοηθάνε στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα.

Ινδονησία – νηστεία
«Αν και οι ειδικοί δεν συνιστούν τη νηστεία ως μέθοδο στην απώλεια βάρους, όταν γίνεται με μέτρο μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή του φαγητού» τονίζει ο Hill. «Δεν χρειάζεται να ακολουθήσουμε κάποιο αυστηρό πρόγραμμα απλά να μειώσουμε τις θερμίδες στο μισό, για μία μέρα» προσθέτει.

Πολωνία – φαγητό στο σπίτι
Οι Πολωνοί ξοδεύουν μόνο το 5% του εισοδήματός τους για να φάνε έξω. «Οι άνθρωποι που τρώνε έξω τείνουν να είναι πιο παχουλοί και να μην επιλέγουν υγιεινά φαγητά» αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος και ακτιβιστής Michael Pollan.

Γερμανία – πρωινό
Το 75% των Γερμανών τρώει καθημερινά πρωινό, το οποίο δεν περιλαμβάνει pancakes, αλλά φρούτα, δημητριακά και ψωμί ολικής άλεσης. Είναι γνωστό εδώ και χρόνια το πόσο σημαντικό είναι το πρωινό γεύμα, αλλά Βρετανοί ερευνητές αποκαλύπτουν ακόμη έναν λόγο για να μην το παραλείπεις. Όταν δεν τρως πρωινό, ο εγκέφαλος αντιδρά εντονότερα όταν βλέπεις ανθυγιεινά σνακ, με αποτέλεσμα να υποκύπτεις.

Κάτω Χώρες – ποδήλατο
Είναι γνωστή η αγάπη των Ολλανδών για το ποδήλατο και το πόσο πολύ το χρησιμοποιούν. Μπορεί να μην έχουμε το ίδιο ποδηλατικό δίκτυο, αλλά μπορείς να το χρησιμοποιείς για τις κοντινές αποστάσεις ή σε εκδρομές εκτός πόλης.

Ελβετία – μούσλι
Αργείς να τα χωνέψεις με αποτέλεσμα να νιώθεις χορτάτη για περισσότερη ώρα. Πριν τα αγοράσεις όμως, διάβασε καλά τις ετικέτες, αφού η ζάχαρη που περιέχουν μπορεί να κυμαίνεται από 2 με 14 γραμμάρια ανά μερίδα.

Ρωσία – κήπος στο σπίτι
Το μεγαλύτερο ποσοστό των Ρώσων που μένει στην επαρχία ή διαθέτει εξοχικές κατοικίες, καλλιεργεί τα δικά του φρούτα και λαχανικά. Αν ζεις στην πόλη μετέτρεψε τον κήπο σου σε μποστάνι. «Τίποτα από ότι καλλιεργείς δεν μπορεί να σε παχύνει» τονίζει ο Hill.

Γαλλία – διάρκεια στο φαγητό
Θέλεις να μάθεις το μυστικό που διατηρεί της Γαλλίδες αδύνατες; Για τους Γάλλους το φαγητό αποτελεί οικογενειακή υπόθεση, με το εντυπωσιακό 92% του πληθυσμού να δειπνεί καθημερινά οικογενειακώς. «Για τους Γάλλους το φαγητό είναι η πιο σημαντική ώρα της ημέρας» επισημαίνει ο Fred Pescatore, MD,πρόεδρος της Διεθνούς Αμερικάνικης Εταιρίας Κλινικής Διατροφολογίας. «Για εμάς είναι απλά μία συνήθεια» συνεχίζει. «Τα γεύματα με διάρκεια σε βοηθούν να τρως λιγότερο. Όσο περισσότερο μιλάς, τόσο πιο λίγο τρως και καταλαβαίνεις πότε χόρτασες» καταλήγει.

Νότια Αφρική – τσάι rooibos
Σε αντίθεση με το πράσινο τσάι, το rooibos έχει γλυκιά γεύση και πίνετε πιο εύκολα χωρίς ζάχαρη. Σύμφωνα με τον Pescatore, οι άνθρωποι των χωρών που η κουλτούρα τους είναι έντονα συνδεδεμένη με το τσάι, τείνουν να είναι πιο αδύνατοι. «Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιες συγκεκριμένες ενώσεις που περιέχουν ορισμένα είδη τσαγιού, όπως οι κατεχίνες, ή επειδή πεινάμε όταν είμαστε αφυδατωμένοι» υπογραμμίζει.

Νορβηγία – κυριακάτικη βόλτα
Είναι παράδοση για τους Νορβηγούς (από τον πιο μικρό έως τον πιο μεγάλο σε ηλικία) να παίρνουν τους δρόμους κάθε Κυριακή. Το χειμώνα κάνουν σκι ενώ τις ζεστές ημέρες κάνουν πεζοπορία και βόλτες. Κλείσε την τηλεόραση και παρότρυνε την οικογένεια ή τους φίλους να περπατήσετε στη γειτονιά σας.

Ταϊλάνδη – καυτερά
Το ταϊλανδέζικο φαγητό συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο καυτερά του κόσμου. «Η καυτερή πιπεριά αυξάνει τον μεταβολισμό σου, αλλά το πραγματικό της ατού είναι ότι μειώνει την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις» επισημαίνει ο James Hill, PhD, πρώην πρόεδρος της Αμερικάνικης Εταιρίας Διατροφής.