Japan F1 GP: Τραυματίστηκε σοβαρά ο Bianchi!

Ο 25χρονος Γάλλος πιλότος που έχει τραυματιστεί στο πάνω μέρος του σώματός του και κυρίως στο κεφάλι, χειρουργήθηκε πριν από λίγη ώρα και βρίσκεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση .

Το τελευταίο ανακοινωθέν από τη FIA κάνει λόγο για πολύ σοβαρό τραυματισμό του Γάλλου πιλότου στο κεφάλι. Μεταφέρθηκε στην εντατική μετά το χειρουργείο. Ο Μπιανκί βρίσκεται στο νοσοκομείο Μie General στη Σουζούκα.

Κάθε άλλο παρά φυσιολογική ήταν η εξέλιξη του Ιαπωνικού GP
που εκκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και χρειάστηκαν αρκετοί γύροι για να βρει ρυθμό.Ο Ρόσμπεργκ οδηγούσε την κούρσα αλλά έχασε την πρώτη θέση από το Χάμιλτον αντιμετωπίζοντας προβλήματα υπερστροφής. Ο αγώνας έγερνε προς το μέρος του Βρετανού μέχρι τη στιγμή που η βροχή άρχισε να δυναμώνει. Ήμασταν στον 40στο γύρο όταν όλοι έσπευσαν ν' αλλάξουν ελαστικά. Ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Sauber στο τέλος των S Curve και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στη στροφή 7.

Βγήκε κίτρινη σημαία αλλά και ο γερανός για να απομακρύνει τη Sauber.
Ο Μπιανκί που ακολουθούσε έχασε τον έλεγχο της Marussia και έπεσε πάνω στο γερανό με το πλάι.

Η Marussia του Μπιανκί έχει καταλήξει κάτω από το γερανό που προσπαθούσε να απομακρύνει τη Sauber του Σούτιλ.
Ο οδηγός της Marussia έχασε τις αισθήσεις του
από την βιαιότητα της σύγκρουσης και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο νοσοκομείο καθώς λόγω των συνθηκών (τυφώνας) δεν μπορούσε να πετάξει το ελικόπτερο. Εδώ είναι ένα μεγάλο θέμα για τους οργανωτές που επέτρεψαν τη συνέχιση του αγώνα ενώ δεν επιτρέπεται όταν δεν μπορεί να πετάξει το ιατρικό ελικόπτερο. Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι δεν δόθηκε καμία τηλεοπτική εικόνα από τη σύγκρουση του Μπιανκί με το γερανό.

Ο αλυτάχης Τσάρλι Ουάτινγκ διέκοψε τον αγώνα καθώς ήταν επικίνδυνο να βγει και άλλος οδηγός σ' αυτό το σημείο. Οι βαθμοί δίνονται κανονικά καθώς είχε συμπληρωθεί το 75% των γύρων. Αυτό ξεπεράστηκε στους 40 γύρους ενώ ως τελική κατάταξη θεωρήθηκε αυτή του 44ου γύρου. Το μεγάλο θέμα αυτή τη στιγμή είναι η κατάσταση της υγείας του Μπιανκί. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Γάλλος έπεσε με το πλάι στο γερανό και το roll bar κόπηκε από την διατμητική δύναμη. Ο Μπιανκί έχει τραυματιστεί σοβαρά στο πάνω μέρος του σώματός του, ειδικά στο κεφάλι και στον αυχένα.

Μιλώντας σχετικά στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη ο Σούτιλ είπε: “Είχα υδρολίσθηση σε εκείνη τη στροφή. Η βροχή δυνάμωνε και η ορατότητα μειωνόταν. Ένα γύρο μετά, υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, ο Ζουλς έχασε τον έλεγχο στο ίδιο σημείο. Ήταν παρόμοιο ατύχημα αλλά με διαφορετικό αποτέλεσμα. Ο γερανός είχε έρθει για να πάρει το μονοθέσιο μου και τότε συνέβησαν όλα. Έπεσε πάνω του με δύναμη η Marussia, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω. Δεν έχω περαιτέρω πληροφόρηση. Εύχομαι να είναι καλά. Στεκόμουν δίπλα από το σημείο του συμβάντος. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως είναι σοβαρό”.

Προσπαθώντας να εξηγήσει τι συνέβη ο Σούτιλ συμπλήρωσε:
"Η ορατότητα ήταν περιορισμένη καθώς είχε σκοτεινιάσει από τη συννεφιά και στο συγκεκριμένο σημείο δεν έβλεπες καλά που βρίσκονταν τα ρυάκια του νερού. Η στροφή 7 ήταν θέμα σ' όλο τον αγώνα και καθώς η βροχή δυνάμωσε δεν έβλεπα που υπήρχε ρυάκι με νερό γι' αυτό και έπαθα υδρολίσθηση. Το ίδιο όπως είδα συνέβη και στο Ζουλ ένα γύρο μετά".

Οι γιατροί προσπαθούν να απομακρύνουν το 25χρονο Γάλλο πιλότο από τη Marussia.

Αναφερόμενος σε πιθανές ευθύνες των οργανωτών και της FIA ο μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mercedes, Νίκι Λάουντα τόνισε: " Σωστή ήταν η διαδικασία ο αγώνας εκκίνησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν έκαναν κάτι λάθος. Ξεκίνησαν με τη μέγιστη ασφάλεια. Θα μπορούσαν βέβαια να είχαν μεταθέσει την εκκίνηση για 2 ώρες νωρίτερα. Θα ήταν καλύτερα όπως αποδείχτηκε. Το ατύχημα του Σούτιλ ήταν φυσιολογικό και αμέσως απομάκρυναν το μονοθέσιο. Αυτό έγινε γιατί ο γερανός ήταν κοντά, δυστυχώς και εδώ είναι το λάθος παρέμεινε κοντά. Το motorsport είναι επικίνδυνο ας μην το ξεχνάμε αυτό και εκπλησσόμαστε μετά".

Θυμίζουμε πως ο Λάουντα παραμορφώθηκε σε ατύχημα στο παλιό Νίρμπουργκρινγκ των 21.4km  σ' έναν αγώνα που δεν ήθελε να τρέξει για λόγους ασφαλείας. Αμέσως μετά η παλιά ιστορική διαδρομή έπαψε να υπάρχει στο πρόγραμμα της F1.

Ο Μπάτον υπεραμύνθηκε των αποφάσεων των αγωνοδικών: " Έκαναν σωστή δουλειά. Μας άκουγαν όλους τους οδηγούς συνεχώς. Θέλουμε να αγωνιζόμαστε με ασφάλεια. Δεν ήταν εύκολος ο ρόλος τους".
 
Ο πατέρας του Ζουλ Μπιανκί
δήλωσε στους δημοσιογράφους που βρίσκονται έξω από το νοσοκομείο στη Σουζούκα πως ο γιος του βρίσκεται στο χειρουργείο και η κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη.

Νικητής ο Hamilton

Ο 15ος αγώνας της χρονιάς ξεκίνησε πίσω από το safety car λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν εξαιτίας του τυφώνα Phanfone που πλήττει τη χώρα. Μετά από 2 γύρους διακόπηκε με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στο pitlane.

Η νέα εκκίνηση δόθηκε στις 15:25 τοπική ώρα και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αποχώρησε στο 10ο γύρο οπότε και ξεκίνησε η δράση.

Νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton που πέρασε τον ομόσταβλό του Nico Rosberg στον 29ο γύρο, σε ένα σημείο του αγώνα που ο Γερμανός αντιμετώπιζε «μεγάλη υπερστροφή». Η Mercedes έκανε το 8ο φετινό της 1-2, με τον Sebastian Vettel να τερματίζει 3ος.

Χωρίς διάθεση για πανηγυρισμούς στο βάθρο, με τους τρεις πιλότους να δηλώνουν ότι οι σκέψεις τους είναι στον Bianchi.

Tη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν οι: Ricciardo, Button, Bottas, Massa, Hulkenberg, Vergne, Perez.

Απογοητευτικός αγώνας για τη Ferrari, με τον Alonso να εγκαταλείπει από πρόβλημα στα ηλεκτρικά αμέσως μετά την δεύτερη εκκίνηση του αγώνα και τον Kimi Raikkonen να τερματίζει στη 12η θέση.

Advertisement

Ο ΚΑΙΡΟΣ

© 2024 dailyfun.gr all rights reserved.